• 01-10-2025, 00:00:53
    #1
    Bizim görmek istediğimiz oyun bu, bizim görmek istediğimiz Galatasaray bu

    Galatasaray 1-0 Liverpool

    1.12 Milyar Euro'luk takıma karşı muhteşem bir mücadele sergiledi. Maçta tempo hep üst düzeydeydi. Okan Buruk içinde tarihi bir maç oldu.
  • 01-10-2025, 00:02:48
    #2
    Çok iyi maçtı. İyi mücadele ile 3 puan geldi. Özellikle gol yememek büyük başarıydı. Gönülden tebrik ediyorum. Başarılar Galatasaray.
  • 01-10-2025, 00:05:28
    #3
    Kurumsal PLUS
    Dixon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim görmek istediğimiz oyun bu, bizim görmek istediğimiz Galatasaray bu

    Galatasaray 1-0 Liverpool

    1.12 Milyar Euro'luk takıma karşı muhteşem bir mücadele sergiledi. Maçta tempo hep üst düzeydeydi. Okan Buruk içinde tarihi bir maç oldu.
    Johan Cruyff: "Neden zengin bir kulübü yenemeyesiniz ki? Ben para dolu bir çantanın gol attığını hiç görmedim”
  • 01-10-2025, 00:07:34
    #4
    Güzel maçtı, iyi mücadele sergilediler
  • 01-10-2025, 00:15:40
    #5
    Bir Fenerbahçe'li olarak Galatasaray'ı tebrik ederim darısı Fenerbahçe'nin başına
  • 01-10-2025, 00:23:05
    #6
    akmaster_91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir Fenerbahçe'li olarak Galatasaray'ı tebrik ederim darısı Fenerbahçe'nin başına
    Şu kışkırtıcı insanlar olmasın ülke futbolunda herkes avrupada ülkesinin takımını destekler. Feyenord maçında ve Benfica maçında konu açmıştım Fenerbahçe'ye başarılar dilemiştim. Başkalarını bilmiyorum ben kendi ülkemin takımı yabancı bir takımla oynarken sevmesem bile kalpten kendi ülkemizin takımını destekliyorum. Galatasaray'ın kazanması Türkiye'nin kazanması, Fenerbahçe'nin kazanması Türkiye'nin kazanması, bu sayede lig gelişiyor.
  • 01-10-2025, 00:32:19
    #7
    Osimhen şovunu izledik valla helallll
  • 01-10-2025, 00:33:25
    #8
    Güzel maçtı tebrikler 👏
  • 01-10-2025, 00:33:25
    #9
    Dixon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu kışkırtıcı insanlar olmasın ülke futbolunda herkes avrupada ülkesinin takımını destekler. Feyenord maçında ve Benfica maçında konu açmıştım Fenerbahçe'ye başarılar dilemiştim. Başkalarını bilmiyorum ben kendi ülkemin takımı yabancı bir takımla oynarken sevmesem bile kalpten kendi ülkemizin takımını destekliyorum. Galatasaray'ın kazanması Türkiye'nin kazanması, Fenerbahçe'nin kazanması Türkiye'nin kazanması, bu sayede lig gelişiyor.
    Fanatik değilim olsam bile Bir Türk takımının yenilmesinden mutlu olmam yada kazanmasına üzülmem ki Ülke puanı getiriyor belki seneye Galatasaray'ın sayesinde direkt gruplara kalacağız vs. Neyse kimin nasıl biri olduğunu gösteren konular