Dixon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu kışkırtıcı insanlar olmasın ülke futbolunda herkes avrupada ülkesinin takımını destekler. Feyenord maçında ve Benfica maçında konu açmıştım Fenerbahçe'ye başarılar dilemiştim. Başkalarını bilmiyorum ben kendi ülkemin takımı yabancı bir takımla oynarken sevmesem bile kalpten kendi ülkemizin takımını destekliyorum. Galatasaray'ın kazanması Türkiye'nin kazanması, Fenerbahçe'nin kazanması Türkiye'nin kazanması, bu sayede lig gelişiyor.
Fanatik değilim olsam bile Bir Türk takımının yenilmesinden mutlu olmam yada kazanmasına üzülmem ki Ülke puanı getiriyor belki seneye Galatasaray'ın sayesinde direkt gruplara kalacağız vs. Neyse kimin nasıl biri olduğunu gösteren konular