Bir Fenerbahçe'li olarak Galatasaray'ı tebrik ederim darısı Fenerbahçe'nin başına
Şu kışkırtıcı insanlar olmasın ülke futbolunda herkes avrupada ülkesinin takımını destekler. Feyenord maçında ve Benfica maçında konu açmıştım Fenerbahçe'ye başarılar dilemiştim. Başkalarını bilmiyorum ben kendi ülkemin takımı yabancı bir takımla oynarken sevmesem bile kalpten kendi ülkemizin takımını destekliyorum. Galatasaray'ın kazanması Türkiye'nin kazanması, Fenerbahçe'nin kazanması Türkiye'nin kazanması, bu sayede lig gelişiyor.