• 01-09-2025, 01:35:20
    #10
    Yani gidebilir ama fotoları kaldırması iyi olmadı. Takım yuhalarken ben h3r zaman destek verdim, sevdiğim bir futbolcuydu. Tüm galatasaraylıları bu şekilde kendinden soğutması saçma oldu
  • 01-09-2025, 01:38:24
    #11
  • 01-09-2025, 01:48:48
    #12
    Bence futbola çok duygusal bakıyoruz . Bende Gsliyim de 6 milyona kimse kolay kolay hayır demez . Elbette Galatasaray elinden tutmasaydı buralara kadar gelmezdi belki de futbolu bırakmıştı bile ama sonuçta bir iş yapıyorsunuz herkesin bir hayalleri var şu kadar param olsa şunu yaparım gibisimden . Haftada bir maça çıkıyorlar 40-50 defa topla buluşuyorlar haftada 3 gün 1.5 saat antrenman yapıp eve gidiyorlar yıllık miyonlar kazanıyorlar , ülkede günde 12 saat çalışıp asgari ücret alanlar var ….Ben bu tarafından bakıyorum.
  • 01-09-2025, 01:51:41
    #13
    Sitta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben hiç kızmadım, bizdeyken Fenerbahçe'ye ve Fenerbahçe'lilere çok ağır küfürler ediyordu, bizede Türkiye'nin en büyük kulübü diyordu. Görünen o ki roller değişti.
  • 01-09-2025, 02:03:56
    #14
    Çok kısa düşüncemi yazayım sihirbaz falan değil, tam bir fiyasko yaptığı şey. Sene sonunda görürsünüz.
  • 01-09-2025, 02:51:31
    #15
    Takımdan gönderilmesinin futbolla falan alakası yoktu. Muhafazakar bir insan olduğu için Galatasaray lisesi tayfası kendisini istemedi diye bir söylenti var. Bunu da es geçmeyelim. Belki doğrudur..

    Adam ailevi sebeplerden dolayı Türkiye'ye gelmek zorunda ve bunun için Galatasaray'a tüm fedakarlığı yaptı. Ama Galatasaray istemedi Kerem'i. Kerem ne yapsın? Galatasarayda futbol oynayamazsam gerekirse Türkiye'de garsonluk mu yaparım desin?

    Resim olaylarını falan eleştiren taraftara soruyorum; Instagram profilinde "sadece Galatasaray" yazan ve Shaktar'a gider gitmez o yazıyı kaldıran Arda Turan'a neden Kerem'e yaptığınız gibi 50,000 kişi tek bir ağızdan küfür etmediniz?

    Galatasaray taraftarı profesyonellikle duygusallığı birbirine karıştıran bir topluluk maalesef. Normal karşılıyorum bu tarz şeyleri. Kendilerini "iyiler" diye tanımlarlar, sonra da 50,000 kişi tek bir ağızdan ana avrat küfür ederler. Neymiş? Kerem rakip takıma gitmiş. Sizin takımınız adamı kabul etti de kendisi mi gitmedi? O adam senede bonuslarla beraber ortalama 7 milyon kazanacak. İnanın Galatasaray iki milyon verse Galatasaray'a gelirdi. Haa mesele sosyal medya meselesi ise o zaman Arda Turan'ı da cezalandıracaksınız.

    Bir Fenerbahçeli olarak kendisinin takımımıza gelmesine çok sevindim. Gelsin de aidiyet duygusu neymiş onu öğrensin çocuk..
  • 01-09-2025, 04:16:47
    #16
    elfiza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Takımdan gönderilmesinin futbolla falan alakası yoktu. Muhafazakar bir insan olduğu için Galatasaray lisesi tayfası kendisini istemedi diye bir söylenti var. Bunu da es geçmeyelim. Belki doğrudur..

    Adam ailevi sebeplerden dolayı Türkiye'ye gelmek zorunda ve bunun için Galatasaray'a tüm fedakarlığı yaptı. Ama Galatasaray istemedi Kerem'i. Kerem ne yapsın? Galatasarayda futbol oynayamazsam gerekirse Türkiye'de garsonluk mu yaparım desin?

    Resim olaylarını falan eleştiren taraftara soruyorum; Instagram profilinde "sadece Galatasaray" yazan ve Shaktar'a gider gitmez o yazıyı kaldıran Arda Turan'a neden Kerem'e yaptığınız gibi 50,000 kişi tek bir ağızdan küfür etmediniz?

    Galatasaray taraftarı profesyonellikle duygusallığı birbirine karıştıran bir topluluk maalesef. Normal karşılıyorum bu tarz şeyleri. Kendilerini "iyiler" diye tanımlarlar, sonra da 50,000 kişi tek bir ağızdan ana avrat küfür ederler. Neymiş? Kerem rakip takıma gitmiş. Sizin takımınız adamı kabul etti de kendisi mi gitmedi? O adam senede bonuslarla beraber ortalama 7 milyon kazanacak. İnanın Galatasaray iki milyon verse Galatasaray'a gelirdi. Haa mesele sosyal medya meselesi ise o zaman Arda Turan'ı da cezalandıracaksınız.

    Bir Fenerbahçeli olarak kendisinin takımımıza gelmesine çok sevindim. Gelsin de aidiyet duygusu neymiş onu öğrensin çocuk..
    Baştan sona okudum.

    İstisnasız her cümlenin yanlış olduğunu gördüğüm nadir bir durum, tebrik ediyorum ( :
  • 01-09-2025, 07:34:49
    #17
    elfiza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Takımdan gönderilmesinin futbolla falan alakası yoktu. Muhafazakar bir insan olduğu için Galatasaray lisesi tayfası kendisini istemedi diye bir söylenti var. Bunu da es geçmeyelim. Belki doğrudur..

    Adam ailevi sebeplerden dolayı Türkiye'ye gelmek zorunda ve bunun için Galatasaray'a tüm fedakarlığı yaptı. Ama Galatasaray istemedi Kerem'i. Kerem ne yapsın? Galatasarayda futbol oynayamazsam gerekirse Türkiye'de garsonluk mu yaparım desin?

    Resim olaylarını falan eleştiren taraftara soruyorum; Instagram profilinde "sadece Galatasaray" yazan ve Shaktar'a gider gitmez o yazıyı kaldıran Arda Turan'a neden Kerem'e yaptığınız gibi 50,000 kişi tek bir ağızdan küfür etmediniz?

    Galatasaray taraftarı profesyonellikle duygusallığı birbirine karıştıran bir topluluk maalesef. Normal karşılıyorum bu tarz şeyleri. Kendilerini "iyiler" diye tanımlarlar, sonra da 50,000 kişi tek bir ağızdan ana avrat küfür ederler. Neymiş? Kerem rakip takıma gitmiş. Sizin takımınız adamı kabul etti de kendisi mi gitmedi? O adam senede bonuslarla beraber ortalama 7 milyon kazanacak. İnanın Galatasaray iki milyon verse Galatasaray'a gelirdi. Haa mesele sosyal medya meselesi ise o zaman Arda Turan'ı da cezalandıracaksınız.

    Bir Fenerbahçeli olarak kendisinin takımımıza gelmesine çok sevindim. Gelsin de aidiyet duygusu neymiş onu öğrensin çocuk..
    Baştan aşağı fiyasko twitterdaki trol hesapların yazdığı saçma yazılara benzemiş.
  • 01-09-2025, 08:04:11
    #18
    Kategori Moderatörü
    bilgisayarji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    asıl sihirbaz benfica hocam
    bizede orkunu çaktılar 25 milyona keremde 25 Milyon
    şampiyonlar ayakbastı parası 40 Milyon
    bir ayda 90 Milyon para
    Adamlar bu işin ticaretini yapıyor biz sadece duygusallığını yaşıyoruz.