Bence futbola çok duygusal bakıyoruz . Bende Gsliyim de 6 milyona kimse kolay kolay hayır demez . Elbette Galatasaray elinden tutmasaydı buralara kadar gelmezdi belki de futbolu bırakmıştı bile ama sonuçta bir iş yapıyorsunuz herkesin bir hayalleri var şu kadar param olsa şunu yaparım gibisimden . Haftada bir maça çıkıyorlar 40-50 defa topla buluşuyorlar haftada 3 gün 1.5 saat antrenman yapıp eve gidiyorlar yıllık miyonlar kazanıyorlar , ülkede günde 12 saat çalışıp asgari ücret alanlar var ….Ben bu tarafından bakıyorum.