Sitta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben hiç kızmadım, bizdeyken Fenerbahçe'ye ve Fenerbahçe'lilere çok ağır küfürler ediyordu, bizede Türkiye'nin en büyük kulübü diyordu. Görünen o ki roller değişti.