Ali KOC 1 - 1 KOC
8
●350
- 23-08-2025, 22:22:33Duran nesyri ve talisca 3 lüsüyle başlaması şaşırttı. Ambrabatı kesmesi doğru karar olmuş. İsmail daha dirayetli hiç olmazsa. Fred orta sahada ekürisi iyi olunca iyi oluyor. Bakınız geçen sene tadic.
Ama hala orta sahada zaaflarımız var. Defansda Skriniar güven veriyor ama diğerleri malesef güven vermiyor.
Takımda tek eksik orta saha. Yani top taşıyacak kişi yok. Alvaresi aldılar ama orta saha olarak mı oynayacak merak ediyorum.
Nene geldi tamam onu kanada koyacak, Kerem gelirse o da kanat. Acaba nasıl bi sistem yapacak merakla bekliyorum ama oyunda 3-1 civarı biter diye düşünüyorum YTD
- 23-08-2025, 23:27:28Utanalım şu yorumu yaparken Fenerbahçe'nin ilk yarı penaltısı verilmedi oyun sürekli durdu hâlâ Fenerbahçe diyorsun.OziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hak yiyen takım 11 yıldır şampiyon olmaz mı sence ?
Bahis reklamları karaborsa biletleri fetöcü yöneticiler ve sponsorları bunlar sizde herkese ve herşeye rağmen mücadele eden Fenerbahçe hak yiyor öyle mi ?
Ayıp ayıp utanma olur insanda.