• 23-08-2025, 22:17:18
    #1
    Sizce maç kaç kaç biter oyundan memnun musunuz
  • 23-08-2025, 22:17:33
    #2
    Kocaeli alir
  • 23-08-2025, 22:19:20
    #3
    Fenerbahçe çok iyi oynamıyor ama maçı kazanır
  • 23-08-2025, 22:19:55
    #4
    R10'DA İLK | 81 İL SCRİPT
    4-1 bitebilir diye düşünüyorum fakat bu maç 10-1 bitse de 24M€ değeri olan yıllar sonra süper lige çıkmış takıma karşı böyle oynuyorsak hiç bir şey değişmez.
    Maalesef bu sene şampiyonluğa diğer senelere göre daha uzağız
  • 23-08-2025, 22:22:28
    #5
    Fenerbahçe böyle oynarsa Kocaelim alır bu maçı
  • 23-08-2025, 22:22:33
    #6
    Duran nesyri ve talisca 3 lüsüyle başlaması şaşırttı. Ambrabatı kesmesi doğru karar olmuş. İsmail daha dirayetli hiç olmazsa. Fred orta sahada ekürisi iyi olunca iyi oluyor. Bakınız geçen sene tadic.

    Ama hala orta sahada zaaflarımız var. Defansda Skriniar güven veriyor ama diğerleri malesef güven vermiyor.

    Takımda tek eksik orta saha. Yani top taşıyacak kişi yok. Alvaresi aldılar ama orta saha olarak mı oynayacak merak ediyorum.

    Nene geldi tamam onu kanada koyacak, Kerem gelirse o da kanat. Acaba nasıl bi sistem yapacak merakla bekliyorum ama oyunda 3-1 civarı biter diye düşünüyorum YTD
  • 23-08-2025, 22:27:56
    #7
    Akan oyunda gol yiyecegimizi dusunmuyorum. Hücum hattında ise garip işler oluyor. En nesyri yi dzeko gibi kullanıyoruz halbuki adam son top adamı. Neyse 2 yarıda maçı kopaririz
  • 23-08-2025, 22:44:34
    #8
    Kurumsal Üye
    Hakem fenere kıyamıyor kırmızı penaltıyı es geçti ha ne olur fener 10-1 yener ama sene sonu yine hüsranla karşılaşır hak yiyerek şampiyon olamaz .
  • 23-08-2025, 23:27:28
    #9
    OziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hakem fenere kıyamıyor kırmızı penaltıyı es geçti ha ne olur fener 10-1 yener ama sene sonu yine hüsranla karşılaşır hak yiyerek şampiyon olamaz .
    Utanalım şu yorumu yaparken Fenerbahçe'nin ilk yarı penaltısı verilmedi oyun sürekli durdu hâlâ Fenerbahçe diyorsun.
    Hak yiyen takım 11 yıldır şampiyon olmaz mı sence ?
    Bahis reklamları karaborsa biletleri fetöcü yöneticiler ve sponsorları bunlar sizde herkese ve herşeye rağmen mücadele eden Fenerbahçe hak yiyor öyle mi ?
    Ayıp ayıp utanma olur insanda.