4-1 bitebilir diye düşünüyorum fakat bu maç 10-1 bitse de 24M€ değeri olan yıllar sonra süper lige çıkmış takıma karşı böyle oynuyorsak hiç bir şey değişmez.
Maalesef bu sene şampiyonluğa diğer senelere göre daha uzağız