OziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hakem fenere kıyamıyor kırmızı penaltıyı es geçti ha ne olur fener 10-1 yener ama sene sonu yine hüsranla karşılaşır hak yiyerek şampiyon olamaz .
Utanalım şu yorumu yaparken Fenerbahçe'nin ilk yarı penaltısı verilmedi oyun sürekli durdu hâlâ Fenerbahçe diyorsun.
Hak yiyen takım 11 yıldır şampiyon olmaz mı sence ?
Bahis reklamları karaborsa biletleri fetöcü yöneticiler ve sponsorları bunlar sizde herkese ve herşeye rağmen mücadele eden Fenerbahçe hak yiyor öyle mi ?
Ayıp ayıp utanma olur insanda.