• 19-08-2025, 23:38:38
    #19
    Üyeliği durduruldu
    bozboramedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fenerliydim Chobani’den sonra takım tutmamaya başladım. Kendileri oynarlar kendileri yerler. O kadar da değil yani.
    Şov
  • 19-08-2025, 23:41:39
    #20
    Fikrim: Ben avrupa vs yurtdışı maçlarda Bütün türk takımlarını desteklememiz gerektigini düşünüyorum.
    ek olarak:
    Milleti derdi vs bilmiyorum. 00:00 iyi fikir. Kırılman darılman içinde yazmadık yorumu @obisa;
  • 20-08-2025, 08:34:33
    #21
    Fenerbahçe, Göztepe'ye karşı kaleye şut bile çekemedi. Eğer Göztepe'deki gibi oynarsa Benfica tarihi bir galibiyet alır.
  • 20-08-2025, 15:58:27
    #22
    skor 2-1 akşam alacağız inşallah
  • 20-08-2025, 22:50:46
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Kerem gol atsaydı
    Transfer iptal