Fikrim: Ben avrupa vs yurtdışı maçlarda Bütün türk takımlarını desteklememiz gerektigini düşünüyorum.
ek olarak:
Milleti derdi vs bilmiyorum. 00:00 iyi fikir. Kırılman darılman içinde yazmadık yorumu @obisa;