• 19-08-2025, 23:08:35
    #1
    Selamlar saat 22:00 da Benfica karşısında güzel bir skorlar kazanırız umarım başarılar...
  • 19-08-2025, 23:09:27
    #2
    Bugün fenerliyiz, ölene kadar Ali'ciyiz
  • 19-08-2025, 23:09:41
    #3
  • 19-08-2025, 23:10:04
    #4
    Kişisel Rütbe
    Aras21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün fenerliyiz, ölene kadar Ali'ciyiz
    Usta Aliyi size versek
  • 19-08-2025, 23:11:41
    #5
    Naptı bu adam size?

    https://www.youtube.com/watch?v=X2TntSJKUTE
  • 19-08-2025, 23:12:22
    #6
    Gold üye
    Fenerliydim Chobani’den sonra takım tutmamaya başladım. Kendileri oynarlar kendileri yerler. O kadar da değil yani.
  • 19-08-2025, 23:14:13
    #7
    maç yarın değil mi hocam kafamı karıştırdınız :d
  • 19-08-2025, 23:15:20
    #8
    declan43 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    maç yarın değil mi hocam kafamı karıştırdınız :d
    Yorum atmak için atmayalım konu belli gün belli saat 23 de açmışım konuyu geçmiş 22 den bahsedecek Halim yok
  • 19-08-2025, 23:16:42
    #9
    biz ezelden beri fenerliyiz ama bu maçta jrokezimiz için galibiyet bekliyoruz