• 12-08-2025, 10:28:11
    #1
    Selamlar yoğun bir talep var maçın Tv'de yayınlanması için bakalım karşılık bulacak mı bu istek
  • 12-08-2025, 10:33:09
    #2
    Valla inşallah orda da yayına alırlar
  • 12-08-2025, 10:33:51
    #3
    Devlet almamış mıydı? bu maçları. Geçen hafta sspora para verdik şimdi de exxen.. Zulüm gibi maç izliyoruz. Ona buna paket parası vermekten.
  • 12-08-2025, 10:42:16
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Fenerbahçe rövanş maçında da yenilir, bi yüzümüz gülmedi be
  • 12-08-2025, 10:46:29
    #5
    Regush adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fenerbahçe rövanş maçında da yenilir, bi yüzümüz gülmedi be
    Geçenki maç çok berbattı ama şimdi kendi evinde birşeyler olur diye düşünüyorum
  • 12-08-2025, 10:54:36
    #6
    Foxi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devlet almamış mıydı? bu maçları. Geçen hafta sspora para verdik şimdi de exxen.. Zulüm gibi maç izliyoruz. Ona buna paket parası vermekten.
    TRT Avrupa'daki yayıncı kuruluş ama sabit şekilde yayıncı kuruluşlar plaş-off turundan sonra yayınlıyor. Tabii istese bunları da yayınlardı Başakşehir maçı onlarda ama Saran ve Exxen aldı.
  • 12-08-2025, 17:19:26
    #7
    Regush adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fenerbahçe rövanş maçında da yenilir, bi yüzümüz gülmedi be
    en az 3 tane atar Fener bu macda hocam
  • 12-08-2025, 17:19:57
    #8
    Üyeliği durduruldu
    alexkocero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en az 3 tane atar Fener bu macda hocam
    İnşallah hocam
  • 12-08-2025, 17:23:46
    #9
    S sports aldık... Exxen diyor şaka gibi... İlk maç s sports'taydı bir de Şaka gibiler