Foxi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Devlet almamış mıydı? bu maçları. Geçen hafta sspora para verdik şimdi de exxen.. Zulüm gibi maç izliyoruz. Ona buna paket parası vermekten.
TRT Avrupa'daki yayıncı kuruluş ama sabit şekilde yayıncı kuruluşlar plaş-off turundan sonra yayınlıyor. Tabii istese bunları da yayınlardı Başakşehir maçı onlarda ama Saran ve Exxen aldı.