Regush adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fenerbahçe rövanş maçında da yenilir, bi yüzümüz gülmedi be
Geçenki maç çok berbattı ama şimdi kendi evinde birşeyler olur diye düşünüyorum