• 24-02-2025, 20:57:27
    #1
    Yabancı hakem istediler türk hakemden beter çıktı iki tarafa da vermediği fauller oldu oyun olarak yorum yapacak olursam iki takımda eşit şuanda
  • 24-02-2025, 20:59:07
    #2
    Her faulu verse oyun oynanmazdı
  • 24-02-2025, 20:59:27
    #3
    Sertlik düzeyi yüksek bir hakem bence çok güzel, daha çok seyir zevki oluyor. İki takım da berbat oynuyor. Ona rağmen maç hakem sayesinde hızlı.
  • 24-02-2025, 20:59:50
    #4
    💚 R10.NET 💚
    Hakem 10 numara 5 yıldız. Kesinlikle tüm derbilerde gelmeli. Hata yapsa bile art niyetli olduğunu düşünenlerin sayısı çok az olur. Hocam maçı Gs alsın emin olun dünyanın en iyi hakemi diye konu açanlar olur 😉
  • 24-02-2025, 21:00:19
    #5
    https://www.instagram.com/reel/DGdvP...J1bjQzbjFidA==
    DIYECEK SÖZ YOK!
  • 24-02-2025, 21:00:25
    #6
    Bir hakemden beklediğim eşitlik. Her duruma düdük çalmak zorunda değil. İnsiyatif alıyorsa iki tarafa da eşit almalı. Şuanlık çok hakemlik pozisyon yok gibi iyi gidiyor bence hakemde
  • 24-02-2025, 21:02:41
    #7
    hocam ilk kez derbi izliyorum 34 yaşındayım ilk kez şu ülkede biri futbol parasını hak edecek gibi hakem 10 numara

    futbolcuların derdi gece 00.00 kadar paralarını alırlar yatarlar hakemin sertliği götürüyor macı
  • 24-02-2025, 21:02:50
    #8
    türk hakemden beter çıktı derken hangi pozisyonda hatası oldu mesela? Farklı maçı izlediniz galiba
  • 24-02-2025, 21:02:59
    #9
    Galatasaray'ın hakkına giriyorlar, penaltısını vermiyorlar. Hakem değişirse ne olur, sistem aynı sistem.