• 24-02-2025, 21:04:53
    #10
    💚 R10.NET 💚
    Ag0ny adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kendi vurduğun top kendi eline değdiğinde penaltı olmuyor maalesef.

    IFAB :
    Ancak top eğer savunma oyuncusunun eline kasıt olmadan çarparsa oyun devam edecek ve herhangi bir ceza verilmeyecek.
  • 24-02-2025, 21:08:13
    #11
    Hakem şuana kadar gayet iyi ve soğukkanlı maç yönetiyor... Tebrik etmek gerek.
  • 24-02-2025, 21:48:26
    #12
    Hakemden rahatsız olan bir okan buruk galiba üst üste 2 faul olunca böyle hakem mi olur gibi birşey diyordu