Yabancï hakem hakkında - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yabancï hakem hakkında
11
●
438
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Spor
Yabancï hakem hakkında
1
2
24-02-2025, 21:04:53
#10
Deephunter
💚 R10.NET 💚
Ag0ny adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
https://www.instagram.com/reel/DGdvP...J1bjQzbjFidA==
DIYECEK SÖZ YOK!
Hocam kendi vurduğun top kendi eline değdiğinde penaltı olmuyor maalesef.
IFAB :
Ancak top eğer savunma oyuncusunun eline kasıt olmadan çarparsa oyun devam edecek ve herhangi bir ceza verilmeyecek.
24-02-2025, 21:08:13
#11
kudretguc
Hakem şuana kadar gayet iyi ve soğukkanlı maç yönetiyor... Tebrik etmek gerek.
24-02-2025, 21:48:26
#12
ByHickimse
Hakemden rahatsız olan bir okan buruk galiba üst üste 2 faul olunca böyle hakem mi olur gibi birşey diyordu
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler