Bir hakemden beklediğim eşitlik. Her duruma düdük çalmak zorunda değil. İnsiyatif alıyorsa iki tarafa da eşit almalı. Şuanlık çok hakemlik pozisyon yok gibi iyi gidiyor bence hakemde