Fener yikildi 2-2
45
●2.860
- 18-08-2024, 01:22:56Konuya yazdığım mesaj Report edilip silinmiş. Küfür yok hakaret yok. Kötü söz yok.. Mizah amaçlı bir mesaj.. Futbol aynı zamanda bir eğlence oyunudur, fazla takılmayalım. Hepimiz aynı ülkenin vatandaşıyız, İrlandalı değilim .. Aşırı fanatizme hayır lütfen ..
- 18-08-2024, 02:41:10Bu ligde gelen her topu vurmak yerine RCS'de çevirseydin sen de bol bol penaltı kazanırdın. Oyun tarzımızdan dolayı bu sezon önceki kadar penaltı almayacağımız aşikar ancak bu durum yaptığınız saygısızlığı örtmez. Toplama çıkartma yapabilecek kadar matematiğiniz varsa gidip geçen sezonun istatistiklerini inceleyin, kim rakip ceza sahasında ne kadar top çevirip ne kadar penaltı kazanmış bu işin matematiğine biraz göz atıp ona göre fikrinizi belirtin. Kaldı ki aldığımız penaltılar kitabına uygun, oyuncular da hakemi elinde oynatmak yerine onuruyla alıyor. Kaldı ki öyle bir kurnazlığa kalkışsak kart yeriz bunu da iyi biliyoruz.Deepspace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Senin hocan sahanın içine girmiş orta saha oyuncusu olmuş kart görmüyor bu sezon özelinde konuşulacak daha önemli meseleler yok mu? Tabi sana göre yok çünkü işine gelmez. Sana kalırsa VAR Fenerbahçe lehine karar verirse kollanılmış olur senin lehine verirse adalet sağlanmış olur değil mi
- 18-08-2024, 03:15:43başkanın sahada ne işi var hocam? düzeldi mi bari öyle yaparak? maç sonu açıklama yapabilirdi tabi tek işi kaos olduğu içinserterefendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-08-2024, 03:24:22Selam olsun,Tolgakaptan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Empati yapmanızı öneririm.
Takım otobüsü kurşunlanmış, geçen sene trabzonda taraftarların saldırısına uğramış ve sezonun ilk deplasmanında taraftarlarına saldırılmış.
Böyle bir gerçeklik var.
İşi kurala getirip sahada ne işi var demek işin kolayı değil mi?
Geçen sezon tabzonda olaylar yaşanmamış, bugün taraftarların kafası yarılmamış öyle sahaya mı girmiş?
Sanki böyle oldu gibi anlatılıyor ama dikkat çektiğim konuda yorumunuz yok.
Sezonun 2. haftasında düşme durumu yok şampiyonluk durumu yok Göztepe Fenerbahçe arasında bir mevzu yok.
Göztepe taraftarının bu kadar saldırgan olması size normal mi geliyor?
Ali Koç'un haklı haksız kısmını geçtim Göztepe taraftarının bu tepkisinin sebebi nedir? Size tuhaf gelmiyor mu?
Ne derdi, husumeti, geçmişten gelen hesabı var ki Fenerbahçe başkanı sahada diye yabancı cisim yağmuruna tutuyorsun, deplasman taraftarına neden saldırıyorsun?
Benim dikkat çektiğim yer burası.
Arasında husumet olmayan iki takım arasında böyle bir şey olmaz, oluyorsa altında başka bir şey aranır.
Ali Koç hatalı olsun, tamam. Bu Göztepe taraftarının bu boyuttaki saldırganlığını açıklamaz.
Normalde Göztepe taraftarının Fenerbahçe başkanıyla ne derdi olabilir? Bu kin bu nefret niye? - 18-08-2024, 04:42:10Magandalığı savunacak kadar düşülmemeli. Evet Ali koçun sahaya inmemesi gerekiyor artık şu tribüne oynama ve oraya buraya inip kaos yaratması yice sıkmaya başladı. Ancak ülkemizde ki futbolunda bu duruma gelmesinde Ali koç'u suçlayamayız. Şuna bakın rezillik adam sahaya inip saldırabiliyor tam bir magandalık
Ne bu sahada 3. dünya savaşı oynandıda mı bu kadar kinlenmiş bu adam. İğrenç görüntüler gene dünyaya rezil olduk.
