Tolgakaptan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
başkanın sahada ne işi var hocam? düzeldi mi bari öyle yaparak? maç sonu açıklama yapabilirdi tabi tek işi kaos olduğu için
Selam olsun,

Empati yapmanızı öneririm.
Takım otobüsü kurşunlanmış, geçen sene trabzonda taraftarların saldırısına uğramış ve sezonun ilk deplasmanında taraftarlarına saldırılmış.
Böyle bir gerçeklik var.
İşi kurala getirip sahada ne işi var demek işin kolayı değil mi?
Geçen sezon tabzonda olaylar yaşanmamış, bugün taraftarların kafası yarılmamış öyle sahaya mı girmiş?
Sanki böyle oldu gibi anlatılıyor ama dikkat çektiğim konuda yorumunuz yok.

Sezonun 2. haftasında düşme durumu yok şampiyonluk durumu yok Göztepe Fenerbahçe arasında bir mevzu yok.
Göztepe taraftarının bu kadar saldırgan olması size normal mi geliyor?

Ali Koç'un haklı haksız kısmını geçtim Göztepe taraftarının bu tepkisinin sebebi nedir? Size tuhaf gelmiyor mu?
Ne derdi, husumeti, geçmişten gelen hesabı var ki Fenerbahçe başkanı sahada diye yabancı cisim yağmuruna tutuyorsun, deplasman taraftarına neden saldırıyorsun?
Benim dikkat çektiğim yer burası.
Arasında husumet olmayan iki takım arasında böyle bir şey olmaz, oluyorsa altında başka bir şey aranır.

Ali Koç hatalı olsun, tamam. Bu Göztepe taraftarının bu boyuttaki saldırganlığını açıklamaz.
Normalde Göztepe taraftarının Fenerbahçe başkanıyla ne derdi olabilir? Bu kin bu nefret niye?