Deepspace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu ligde gelen her topu vurmak yerine RCS'de çevirseydin sen de bol bol penaltı kazanırdın. Oyun tarzımızdan dolayı bu sezon önceki kadar penaltı almayacağımız aşikar ancak bu durum yaptığınız saygısızlığı örtmez. Toplama çıkartma yapabilecek kadar matematiğiniz varsa gidip geçen sezonun istatistiklerini inceleyin, kim rakip ceza sahasında ne kadar top çevirip ne kadar penaltı kazanmış bu işin matematiğine biraz göz atıp ona göre fikrinizi belirtin. Kaldı ki aldığımız penaltılar kitabına uygun, oyuncular da hakemi elinde oynatmak yerine onuruyla alıyor. Kaldı ki öyle bir kurnazlığa kalkışsak kart yeriz bunu da iyi biliyoruz.

Senin hocan sahanın içine girmiş orta saha oyuncusu olmuş kart görmüyor bu sezon özelinde konuşulacak daha önemli meseleler yok mu? Tabi sana göre yok çünkü işine gelmez. Sana kalırsa VAR Fenerbahçe lehine karar verirse kollanılmış olur senin lehine verirse adalet sağlanmış olur değil mi