Beşiktaş iyi oynamadı Galatasaray çok kötü oynadı.
Galatasarayda neredeyse tüm mevkilere transfer şart diyoruz adamlar hala sadece 8 numara diyor...
Beşiktaşj tebrik ederim.
Tebrikler Beşiktaş
21
●874
- 03-08-2024, 22:48:41
- 03-08-2024, 22:48:52Beşiktaş oyun olarak sahada yoktu, goller zaten galatasarayın top kayıpları ve defans hatalarından geldi malesef defans dökülüyor. Nelsson satın beni diye bağırıyor. Kerem aktürkoğlu evlere şenlik takım bilerek koşmuyor gibi koşssada top tutmuyor. Bence yanlış maç izlemişsiniz.bylegend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-08-2024, 22:48:57Takım ruhu ile oynadınmı herşey olur baştan kazanacağımız belliydi tebrikler beşiktaşım
- 03-08-2024, 22:49:53ben bi beşiktaşlı olarak spikerlerden çok rahatsız oldum. sürekli bizi öven cümleler kurdu. adalet ve eşitlik hepimizin ihtiyaç duyduğu şeyler. rakibi küçümser sözleri vs can sıkıcıydı.
- 03-08-2024, 22:51:21Vpn ile girdim herkes paylaşmışabdulmecit0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-08-2024, 22:53:14Beraber mi bot bagladik ? Ya da benim bilmedigim baska bir iliskimiz mi var seninle ? nasil bu kadar emin konusabiliyorsun futboldan anlamadığım hakkında? 😁zagor6390 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-08-2024, 22:54:32Anlasaydın doğru analiz ederdinBy_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle