• 03-08-2024, 22:48:41
    #10
    Beşiktaş iyi oynamadı Galatasaray çok kötü oynadı.
    Galatasarayda neredeyse tüm mevkilere transfer şart diyoruz adamlar hala sadece 8 numara diyor...

    Beşiktaşj tebrik ederim.
  • 03-08-2024, 22:48:52
    #11
    bylegend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir Fenerbahçeli olarak, Beşiktaş nasıl iyi oynamadı hocam? Galatasaray sahada yoktu resmen. Objektif olsanız biraz keşke..
    Beşiktaş oyun olarak sahada yoktu, goller zaten galatasarayın top kayıpları ve defans hatalarından geldi malesef defans dökülüyor. Nelsson satın beni diye bağırıyor. Kerem aktürkoğlu evlere şenlik takım bilerek koşmuyor gibi koşssada top tutmuyor. Bence yanlış maç izlemişsiniz.
  • 03-08-2024, 22:48:57
    #12
    Takım ruhu ile oynadınmı herşey olur baştan kazanacağımız belliydi tebrikler beşiktaşım
  • 03-08-2024, 22:49:16
    #13
    google a bjk yazınca havai fişekler patlıyor
  • 03-08-2024, 22:49:53
    #14
    ben bi beşiktaşlı olarak spikerlerden çok rahatsız oldum. sürekli bizi öven cümleler kurdu. adalet ve eşitlik hepimizin ihtiyaç duyduğu şeyler. rakibi küçümser sözleri vs can sıkıcıydı.
  • 03-08-2024, 22:51:21
    #15
    abdulmecit0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah'tan instagram erişime kapalı ki storyleri görmiyecegiz
    Vpn ile girdim herkes paylaşmış
  • 03-08-2024, 22:53:14
    #16
    zagor6390 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Futbol ile alakan yok zaten o pozisyon kırmızıydı ama penaltı pozisyonu tam çizginin uzeriydi ve oyuncular hazır değilken başlattı biraz adil olun Galatasaray kötü oynadı ama hakem bjkyi daha çok es geçti
    Beraber mi bot bagladik ? Ya da benim bilmedigim baska bir iliskimiz mi var seninle ? nasil bu kadar emin konusabiliyorsun futboldan anlamadığım hakkında? 😁
  • 03-08-2024, 22:54:32
    #17
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beraber mi bot bagladik ? Ya da benim bilmedigim baska bir iliskimiz mi var seninle ? nasil bu kadar emin konusabiliyorsun futboldan anlamadığım hakkında? 😁
    Anlasaydın doğru analiz ederdin
  • 03-08-2024, 22:55:25
    #18
    Galatasaray bu futbol ile küme bile düşer. Baya berbat oynadılar onuda geçtim çirkefleşen tarafta galatasaraydı, Hakemde hiç taraf maraf tutmadı gayet dümdüz oynattı.