bylegend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir Fenerbahçeli olarak, Beşiktaş nasıl iyi oynamadı hocam? Galatasaray sahada yoktu resmen. Objektif olsanız biraz keşke..
Beşiktaş oyun olarak sahada yoktu, goller zaten galatasarayın top kayıpları ve defans hatalarından geldi malesef defans dökülüyor. Nelsson satın beni diye bağırıyor. Kerem aktürkoğlu evlere şenlik takım bilerek koşmuyor gibi koşssada top tutmuyor. Bence yanlış maç izlemişsiniz.