ben bi beşiktaşlı olarak spikerlerden çok rahatsız oldum. sürekli bizi öven cümleler kurdu. adalet ve eşitlik hepimizin ihtiyaç duyduğu şeyler. rakibi küçümser sözleri vs can sıkıcıydı.