Konu
Tebrikler Beşiktaş
03-08-2024, 22:49:53
#14
GoogleChrome
ben bi beşiktaşlı olarak spikerlerden çok rahatsız oldum. sürekli bizi öven cümleler kurdu. adalet ve eşitlik hepimizin ihtiyaç duyduğu şeyler. rakibi küçümser sözleri vs can sıkıcıydı.