Futbol ile alakan yok zaten o pozisyon kırmızıydı ama penaltı pozisyonu tam çizginin uzeriydi ve oyuncular hazır değilken başlattı biraz adil olun Galatasaray kötü oynadı ama hakem bjkyi daha çok es geçti
Beraber mi bot bagladik ? Ya da benim bilmedigim baska bir iliskimiz mi var seninle ? nasil bu kadar emin konusabiliyorsun futboldan anlamadığım hakkında? 😁