• 26-05-2024, 20:06:36
    #1
    Loading..

    Son 45 dakika. Bu saatten sonra Konya'nın 2-1 öne geçmesi bence zor.
  • 26-05-2024, 20:07:05
    #2
    Çekmeyin 45'de zafer bayrağını
  • 26-05-2024, 20:07:29
    #3
    Konya düşüyor ikinci yarı belli olmaz )
  • 26-05-2024, 20:07:53
    #4
    Fenerliyim ama gs şampiyon hocam Konya bu top oynamayla kazanamaz gs karşı
  • 26-05-2024, 20:08:22
    #5
    Alkanmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fenerliyim ama gs şampiyon hocam Konya bu top oynamayla kazanamaz gs karşı
    Atak yok, ben halısaha 11 imi çıkarsam daha çok atak yapar, topla oynarım.

    %20 topla oynama nedir
  • 26-05-2024, 20:09:56
    #6
    37 yaşındayım ben bu yaşıma kadar Galatasaray'ın böyle bir aşamada şampiyonluk verdiğini hiç görmedim. ☺️

    Güveniyorum..
  • 26-05-2024, 20:10:55
    #7
    Alkanmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fenerliyim ama gs şampiyon hocam Konya bu top oynamayla kazanamaz gs karşı
    Hiç belli olmaz bir hataya bakar
  • 26-05-2024, 20:12:06
    #8
    Sigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç belli olmaz bir hataya bakar
    Galatasaray açısından en kötü ihtimalle Konya açısından da en iyi ihtimalle berabere biter. ☺️
  • 26-05-2024, 20:13:17
    #9
    yıllar öncesi bir Arsenal maçını hatırlıyorum. Arsenal öyle bir top oynadı ki akıllara zarar. 29 net pozisyon var. 2 direk falan öyle bir maç. hatırlar illa ki birileri. Karşı takım tek pozisyon tek gol. Arsenal zor bela 1 gol attı da berabere kalmıştı.
    Her şey olabilir. Konya ligde kalmak istiyor beraberliğe kafi ancak bir anlık işe bakar.
    Galatasaraylıyım. Biz şampiyonluğu geçen hafta ilan etmeliydik ancak geçen hafta bizim takım sanki şampiyon olmamak için oynadı. (oynamadı).