Loading..
Son 45 dakika. Bu saatten sonra Konya'nın 2-1 öne geçmesi bence zor.
Galatasaray şampi.....
12
●308
- 26-05-2024, 20:07:53Fenerliyim ama gs şampiyon hocam Konya bu top oynamayla kazanamaz gs karşı
- 26-05-2024, 20:08:22Atak yok, ben halısaha 11 imi çıkarsam daha çok atak yapar, topla oynarım.Alkanmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
%20 topla oynama nedir
- 26-05-2024, 20:10:55Hiç belli olmaz bir hataya bakarAlkanmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-05-2024, 20:12:06Galatasaray açısından en kötü ihtimalle Konya açısından da en iyi ihtimalle berabere biter. ☺️Sigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-05-2024, 20:13:17yıllar öncesi bir Arsenal maçını hatırlıyorum. Arsenal öyle bir top oynadı ki akıllara zarar. 29 net pozisyon var. 2 direk falan öyle bir maç. hatırlar illa ki birileri. Karşı takım tek pozisyon tek gol. Arsenal zor bela 1 gol attı da berabere kalmıştı.
Her şey olabilir. Konya ligde kalmak istiyor beraberliğe kafi ancak bir anlık işe bakar.
Galatasaraylıyım. Biz şampiyonluğu geçen hafta ilan etmeliydik ancak geçen hafta bizim takım sanki şampiyon olmamak için oynadı. (oynamadı).
)