yıllar öncesi bir Arsenal maçını hatırlıyorum. Arsenal öyle bir top oynadı ki akıllara zarar. 29 net pozisyon var. 2 direk falan öyle bir maç. hatırlar illa ki birileri. Karşı takım tek pozisyon tek gol. Arsenal zor bela 1 gol attı da berabere kalmıştı.
Her şey olabilir. Konya ligde kalmak istiyor beraberliğe kafi ancak bir anlık işe bakar.
Galatasaraylıyım. Biz şampiyonluğu geçen hafta ilan etmeliydik ancak geçen hafta bizim takım sanki şampiyon olmamak için oynadı. (oynamadı).