Alkanmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fenerliyim ama gs şampiyon hocam Konya bu top oynamayla kazanamaz gs karşı
Atak yok, ben halısaha 11 imi çıkarsam daha çok atak yapar, topla oynarım.

%20 topla oynama nedir