Kardeşim 16 yaşına yeni girdi, spora yeni başladı, protein tozu almak istiyor, iyi verim alabileceği, kaliteli protein tozlarını önerebilirsiniz.
Bütçe sorunu yok.
Protein tozu hk.
15
●342
- 13-02-2024, 17:20:48Protein tozuna vereceği parayı tavuğa ete versin, ayrıca illa alacam diyorsa Hıq, protein ocean alabilir. Bu sporu yapıyorum daha hiç protein tozu kullanmadım ve Allah'a şükür makina gibiyim, bunlar sadece takviye gerçek besinin yerini tutmaz.yurekli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-02-2024, 17:23:19Hocam gerçekten kaliteli olan ürünleri paylaşayım Sizinle WEİDER , SCİTEC , optimum nutrition Bu 3 ürünü tavsiye edebilirim Spor yaptığı sürece bir problem yaşayacağını düşünmüyorum açıkcası bende zamanında çok kullandım 3'üde kaliteli markalar. Fiyatları biraz daha yüksek fakat kalite açısından bir şüpheniz olmaz en azından.
- 13-02-2024, 17:28:20Bütçe sorunu gerçekten yoksa weider, yerlilerde ise bigjoy veya hardline.
Ancak testosteron seviyesi o yaşlarda zaten çok fazla salgılandığı için, ekstra hacim için abartmaya gerek yok. Şahsen bu fiyatlar verileceğine bir tık daha çıkıp her ay somon, hindi, tavuk gibi öğünlerle çeşitlendirmesi daha sağlam olacaktır.
Ekstra takviye edici gıda olarak sadece kreatin ve çok yoğunsa gün içinde multivitamin takviyesi yeterli olabilir.
Sorunuz bu değildi biliyorum ancak yazmadan geçemedim
- 13-02-2024, 17:28:33+1 bütçeniz yetiyorsa alabileceğiniz en iyi markalarEfeYldzhn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-02-2024, 17:29:51İçim rahatlığı, içerik ve kaliteye göre bu işin öncüleri,
1. Weider
2. Multipower
3. Optimum Nutrition
Bütçe sıkıntısı yok ise kesinlikle weider. İçimi çok rahat, içeriği dolgundur. - 13-02-2024, 17:49:39pilli_bebek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülefelixnovajr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleparanovastudio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülehttps://m.supplementler.com/urun/wei...in-2300-gr-855EfeYldzhn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu protein tozu uygun mudur ? Ve hangi aromasını önerirsiniz? - 13-02-2024, 17:57:45Evet bu yeterlidir. Damak tadı ve zevkine göre değişir. Hepsinin içimi çok rahat ve zevklidir. Ben çikolata fazla sevmediğim için muzlu ve vanilya çilek kullanmıştım.yurekli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle