yurekli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://m.supplementler.com/urun/wei...in-2300-gr-855

Bu protein tozu uygun mudur ? Ve hangi aromasını önerirsiniz?
Evet bu yeterlidir. Damak tadı ve zevkine göre değişir. Hepsinin içimi çok rahat ve zevklidir. Ben çikolata fazla sevmediğim için muzlu ve vanilya çilek kullanmıştım.