İçim rahatlığı, içerik ve kaliteye göre bu işin öncüleri,
1. Weider
2. Multipower
3. Optimum Nutrition
Bütçe sıkıntısı yok ise kesinlikle weider. İçimi çok rahat, içeriği dolgundur.
+1 bütçeniz yetiyorsa alabileceğiniz en iyi markalar
Bütçe sorunu gerçekten yoksa weider, yerlilerde ise bigjoy veya hardline.
Ancak testosteron seviyesi o yaşlarda zaten çok fazla salgılandığı için, ekstra hacim için abartmaya gerek yok. Şahsen bu fiyatlar verileceğine bir tık daha çıkıp her ay somon, hindi, tavuk gibi öğünlerle çeşitlendirmesi daha sağlam olacaktır.
Ekstra takviye edici gıda olarak sadece kreatin ve çok yoğunsa gün içinde multivitamin takviyesi yeterli olabilir.
Sorunuz bu değildi biliyorum ancak yazmadan geçemedim
Hocam gerçekten kaliteli olan ürünleri paylaşayım Sizinle WEİDER , SCİTEC , optimum nutrition Bu 3 ürünü tavsiye edebilirim Spor yaptığı sürece bir problem yaşayacağını düşünmüyorum açıkcası bende zamanında çok kullandım 3'üde kaliteli markalar. Fiyatları biraz daha yüksek fakat kalite açısından bir şüpheniz olmaz en azından.
https://m.supplementler.com/urun/wei...in-2300-gr-855
Bu protein tozu uygun mudur ? Ve hangi aromasını önerirsiniz?