• 27-01-2023, 17:09:29
    #2
    Cüzdana 525 TL vermekten bahsediyorsanız gereksiz bir harcama olarak düşünüyorum
    • obisa
    obisa bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 27-01-2023, 17:11:14
    #3
    Önemli olan cüzdan değil, içindeki..
  • 27-01-2023, 17:14:03
    #4
    Ne hakkında ne düşünüyoruz soru eksik gibi!!! Soruyu yazmak zor olmamalı bu kadar

    1- Fiyatı hakkında mı ne düşünüyoruz
    2- Cüzdanın güzelliği ile ilgili mi ne düşünüyoruz
    3- Satıcı ile ilgili mi ne düşünüyoruz
    4- Daha önce kullanmış biri var mı onun için mi sordunuz
    5- Markası araba markası diye mi ne düşünüyoruz

    Ben sırası ile cevap vereyim.

    1- Fiyatı pahalı gibi
    2- Bana göre değil seven kullanabilir
    3- Satıcıyı tanımadığım için hakkında bir şey düşünmüyorum
    4- Daha önce kullanmadım böyle bir cüzdan
    5- Araba markası olan ile bir alakası var mı bilmiyorum bir cüzdan için abartı bir isim bence
  • 27-01-2023, 17:14:06
    #5
    Hocam bence kötü
  • 27-01-2023, 17:26:55
    #6
    Güzel cüzdan ama ben 35 TL verdiğim cüzdanımdan razıyım, çok da şık üstelik. 35'e almıştım zamanında. Anime kızlarına yine zam gelmiş lanet olsun!

    https://www.kostebek.com.tr/anime-ja...rl-kisa-cuzdan