Ne Düşünüyorsunuz
5
●164
- 27-01-2023, 17:14:03Ne hakkında ne düşünüyoruz soru eksik gibi!!! Soruyu yazmak zor olmamalı bu kadar
1- Fiyatı hakkında mı ne düşünüyoruz
2- Cüzdanın güzelliği ile ilgili mi ne düşünüyoruz
3- Satıcı ile ilgili mi ne düşünüyoruz
4- Daha önce kullanmış biri var mı onun için mi sordunuz
5- Markası araba markası diye mi ne düşünüyoruz
Ben sırası ile cevap vereyim.
1- Fiyatı pahalı gibi
2- Bana göre değil seven kullanabilir
3- Satıcıyı tanımadığım için hakkında bir şey düşünmüyorum
4- Daha önce kullanmadım böyle bir cüzdan
5- Araba markası olan ile bir alakası var mı bilmiyorum bir cüzdan için abartı bir isim bence - 27-01-2023, 17:26:55Güzel cüzdan ama ben 35 TL verdiğim cüzdanımdan razıyım, çok da şık üstelik. 35'e almıştım zamanında. Anime kızlarına yine zam gelmiş lanet olsun!
https://www.kostebek.com.tr/anime-ja...rl-kisa-cuzdan