Ne hakkında ne düşünüyoruz soru eksik gibi!!! Soruyu yazmak zor olmamalı bu kadar

1- Fiyatı hakkında mı ne düşünüyoruz
2- Cüzdanın güzelliği ile ilgili mi ne düşünüyoruz
3- Satıcı ile ilgili mi ne düşünüyoruz
4- Daha önce kullanmış biri var mı onun için mi sordunuz
5- Markası araba markası diye mi ne düşünüyoruz

Ben sırası ile cevap vereyim.

1- Fiyatı pahalı gibi
2- Bana göre değil seven kullanabilir
3- Satıcıyı tanımadığım için hakkında bir şey düşünmüyorum
4- Daha önce kullanmadım böyle bir cüzdan
5- Araba markası olan ile bir alakası var mı bilmiyorum bir cüzdan için abartı bir isim bence