Güzel cüzdan ama ben 35 TL verdiğim cüzdanımdan razıyım, çok da şık üstelik. 35'e almıştım zamanında. Anime kızlarına yine zam gelmiş lanet olsun!

https://www.kostebek.com.tr/anime-ja...rl-kisa-cuzdan