royalenes adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yazıklar olsun.
37
●2.298
- 30-12-2022, 00:35:50Hocam ben sivaslıyım bu arada, şunu diyeceğim sadece. Fenere de haksız gol verilmiş olması, bu golü hak saymaz ki? Sayar mı? Fenerin de haksız golü verildiyse onlardan da sorulur. Bu hikayede yanan hep Anadolu takımları oluyor
- 30-12-2022, 00:36:34Hocam fener ne alaka, haksız gol verilmesi ne alaka. sen cevabı okudugundan emın misin?myildirim43 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-12-2022, 01:56:45Üyeliği durdurulduBein Sports'un programında VAR tarafından ofsayt çizgisinin çekilmediği söylendi. Keşke izleseydin.frozturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-12-2022, 02:07:25Üyeliği durdurulduTuer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://twitter.com/GalatasaraySK/st...42418203246592
Bak burada kırpa kırpa adam kalmamış. Kupa töreninde olanların yarısı nerede he pardon yurt dışında FETÖ'den aranıyorlar
))
- 30-12-2022, 02:16:06süper kupamızın da resimlerini atarmısın özetini izlicemdeQuaresma7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-12-2022, 03:41:45Quaresma7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
feto bittikten sonra kimin şampiyon olamadığı bariz belli , ağlayın , - 30-12-2022, 04:16:24Selamlar, çok kafa karıştırıcı bir pozisyon. Bir Galatasaraylı olarak söylüyorum, keşke yaşanmasaydı.
Ancak Erden Timur sezonu falan yazan arkadaşlar; öncesinde Nelsona yapılan NET penaltıya neden ses çıkarmıyorlar? O Erden Timur sezonu olmuyor mu?
Şimdiye kadar hakemlerden Galatasaray şikayetçiydi, ok size dönmeyene kadar her şey iyi güzeldi ki; hakemler de hata yapar, onlar da insandır açıklamasına sizlerin kulüpleri de imza attı.
Daha birçok şey yazılır. - 30-12-2022, 07:10:48Bakın Fenerbahçe başkanı Ali koçun biz hakemlerden şikayet ederken söylediği ünlü bir söz var, size bunu yazıyorum.
Hakemler de insan hata yapabilir
Galatasarayın aleyhine yapılınca hakemler insan hata yapabilir, lehine yapılınca kıyamet kopartın.
yapma ya geçin bu işleri.
Ağlayın açılırsınız.
))