• 30-12-2022, 00:35:50
    #19
    royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yahu arkadaşlar siz iyi misiniz?
    Hadi aşşağıdaki attığım linki de boşverin.
    Ey fenerli dostlarım, bundan 1 ay önce birebir benzer pozisyondan Valencia'nın yani sizin santraforunuzun WC'de attığı gol iptal edildi. Orada da hakem golü veriyor, VAR'dan ofsayt diye dönüyor.
    Ah,ah. Kuralı bile bozdu bizim millet. ( hani azıcık ilgileniyorsanız belki santraforunuzun ofsayt golü illa karşınıza çıkmıştır)


    https://twitter.com/lemarkesport/sta...yorlar-ki.html


    YİNE İKNA OLMADIYSANIZ :


    https://twitter.com/mezzalanalizgs/s...21894176915456
    Hocam ben sivaslıyım bu arada, şunu diyeceğim sadece. Fenere de haksız gol verilmiş olması, bu golü hak saymaz ki? Sayar mı? Fenerin de haksız golü verildiyse onlardan da sorulur. Bu hikayede yanan hep Anadolu takımları oluyor
  • 30-12-2022, 00:36:34
    #20
    myildirim43 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben sivaslıyım bu arada, şunu diyeceğim sadece. Fenere de haksız gol verilmiş olması, bu golü hak saymaz ki? Sayar mı? Fenerin de haksız golü verildiyse onlardan da sorulur. Bu hikayede yanan hep Anadolu takımları oluyor
    Hocam fener ne alaka, haksız gol verilmesi ne alaka. sen cevabı okudugundan emın misin?
  • 30-12-2022, 01:23:25
    #21
    Pozisyon ofsayt değil, zerre kadar da alakası yok. Fifa kuralları da zaten bunu açıkça ortaya koyuyor.
  • 30-12-2022, 01:56:45
    #22
    Üyeliği durduruldu
    frozturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunun sorumlusu yayıncı kuruluş
    Bein Sports'un programında VAR tarafından ofsayt çizgisinin çekilmediği söylendi. Keşke izleseydin.
  • 30-12-2022, 02:07:25
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Tuer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunları diyenler Uefa tarafından şike yaptığı tescillenen takımın taraftarları. Yavuz hırsız ev sahibini bastırır misali Ağlayın açılırsınız.


    https://twitter.com/GalatasaraySK/st...42418203246592


    Bak burada kırpa kırpa adam kalmamış. Kupa töreninde olanların yarısı nerede he pardon yurt dışında FETÖ'den aranıyorlar ))
  • 30-12-2022, 02:16:06
    #24
    Quaresma7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    https://twitter.com/GalatasaraySK/st...42418203246592


    Bak burada kırpa kırpa adam kalmamış. Kupa töreninde olanların yarısı nerede he pardon yurt dışında FETÖ'den aranıyorlar ))
    süper kupamızın da resimlerini atarmısın özetini izlicemde
  • 30-12-2022, 03:41:45
    #25
    Quaresma7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    https://twitter.com/GalatasaraySK/st...42418203246592


    Bak burada kırpa kırpa adam kalmamış. Kupa töreninde olanların yarısı nerede he pardon yurt dışında FETÖ'den aranıyorlar ))

    feto bittikten sonra kimin şampiyon olamadığı bariz belli , ağlayın ,
  • 30-12-2022, 04:16:24
    #26
    Selamlar, çok kafa karıştırıcı bir pozisyon. Bir Galatasaraylı olarak söylüyorum, keşke yaşanmasaydı.

    Ancak Erden Timur sezonu falan yazan arkadaşlar; öncesinde Nelson’a yapılan NET penaltıya neden ses çıkarmıyorlar? O Erden Timur sezonu olmuyor mu?

    Şimdiye kadar hakemlerden Galatasaray şikayetçiydi, ok size dönmeyene kadar her şey iyi güzeldi ki; “hakemler de hata yapar, onlar da insandır” açıklamasına sizlerin kulüpleri de imza attı.

    Daha birçok şey yazılır.
  • 30-12-2022, 07:10:48
    #27
    Bakın Fenerbahçe başkanı Ali koçun biz hakemlerden şikayet ederken söylediği ünlü bir söz var, size bunu yazıyorum.
    “Hakemler de insan hata yapabilir”
    Galatasaray’ın aleyhine yapılınca hakemler insan hata yapabilir, lehine yapılınca kıyamet kopartın.
    yapma ya geçin bu işleri.