Selamlar, çok kafa karıştırıcı bir pozisyon. Bir Galatasaraylı olarak söylüyorum, keşke yaşanmasaydı.
Ancak Erden Timur sezonu falan yazan arkadaşlar; öncesinde Nelsona yapılan NET penaltıya neden ses çıkarmıyorlar? O Erden Timur sezonu olmuyor mu?
Şimdiye kadar hakemlerden Galatasaray şikayetçiydi, ok size dönmeyene kadar her şey iyi güzeldi ki; hakemler de hata yapar, onlar da insandır açıklamasına sizlerin kulüpleri de imza attı.
Daha birçok şey yazılır.