Selamlar, çok kafa karıştırıcı bir pozisyon. Bir Galatasaraylı olarak söylüyorum, keşke yaşanmasaydı.

Ancak Erden Timur sezonu falan yazan arkadaşlar; öncesinde Nelson’a yapılan NET penaltıya neden ses çıkarmıyorlar? O Erden Timur sezonu olmuyor mu?

Şimdiye kadar hakemlerden Galatasaray şikayetçiydi, ok size dönmeyene kadar her şey iyi güzeldi ki; “hakemler de hata yapar, onlar da insandır” açıklamasına sizlerin kulüpleri de imza attı.

Daha birçok şey yazılır.