royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yahu arkadaşlar siz iyi misiniz?
Hadi aşşağıdaki attığım linki de boşverin.
Ey fenerli dostlarım, bundan 1 ay önce birebir benzer pozisyondan Valencia'nın yani sizin santraforunuzun WC'de attığı gol iptal edildi. Orada da hakem golü veriyor, VAR'dan ofsayt diye dönüyor.
Ah,ah. Kuralı bile bozdu bizim millet. ( hani azıcık ilgileniyorsanız belki santraforunuzun ofsayt golü illa karşınıza çıkmıştır)


https://twitter.com/lemarkesport/sta...yorlar-ki.html


YİNE İKNA OLMADIYSANIZ :


https://twitter.com/mezzalanalizgs/s...21894176915456
Hocam ben sivaslıyım bu arada, şunu diyeceğim sadece. Fenere de haksız gol verilmiş olması, bu golü hak saymaz ki? Sayar mı? Fenerin de haksız golü verildiyse onlardan da sorulur. Bu hikayede yanan hep Anadolu takımları oluyor