Rakip de çok iyi mücadele etti hakem de çok iyi yönetti. İlk yarıda as oyuncularımızın çoğu yoktu ama harika oynadık. En çok fransızları kendi sahasında zıplatmak iyi oldu
Altay kendine çeki düzen vermeli acilen..
23
●802
Rakip de çok iyi mücadele etti hakem de çok iyi yönetti. İlk yarıda as oyuncularımızın çoğu yoktu ama harika oynadık. En çok fransızları kendi sahasında zıplatmak iyi oldu
Altay kendine çeki düzen vermeli acilen..
