• 16-09-2022, 00:04:20
    #10
    Karaktersiz Kiev'den sonra çok güzel ve heyecanlı bi maçtı. Kalbim dayanmadı Rakip de çok iyi mücadele etti hakem de çok iyi yönetti. İlk yarıda as oyuncularımızın çoğu yoktu ama harika oynadık. En çok fransızları kendi sahasında zıplatmak iyi oldu Altay kendine çeki düzen vermeli acilen..
  • 16-09-2022, 00:04:23
    #11
    jorge hocam yani bunca zamandır neredeydin.
    Bugün yenilsek bile artık kazanmak isteyen korkmayan saldıran bir takım görmek yani her fenerlinin yıllardır beklediği bir şey bu
  • 16-09-2022, 00:05:59
    #12
    Mükemmel bir mücadele, mükemmel bir maç. Rennes beklediğimden çok çok daha iyi oynadı. Galibiyeti hak etmiş olsak da puanla dönmek teselli etti. Bence Osayi Samuel ve İsmail Yüksek maçın favorisi, darısı Larnaca maçına (6 Ekim) inşAllah. Tam Crespo'luk maçtı, gözlerim maç boyu onu aradı...
  • 16-09-2022, 00:06:27
    #13
    Bugün de gördük Kiev in ne kadar çirkef takım olduğunu. Bu akşam futbol oynandı öyle yatıp durmadı her iki takımda o yönden de rakibi tebrik etmek lazım.
  • 16-09-2022, 00:07:13
    #14
    Şu gruptan namağlup çıkalımda son 16 ya gidelim
  • 16-09-2022, 00:07:49
    #15
    Son 10-20 dk hakikaten kalp dayanmadı. Uzun yıllar sonra ilk defa savaşan Fenerbahçe izlemeye başladık. Başakşehir, Sivas ve ts galibiyetleri de çok iyi oldu. Özellikle Fiorentina'ya 3 atmak büyük iş. Emre Bello TR'nin en iyisi olmak için geliyor.
  • 16-09-2022, 00:08:57
    #16
    Gs nin marsilya deplasmanındaki gibiydi maç bence. Fenerin pasları bana çok dağınık geldi nedense. Yinede 1 puan iyidir. Grubu çıkar diye düşünüyorum zaten. Güzel rakiplerle çeyrek-yarı final görebilir. Sonrası için pek yeterli durmuyor takım. Tebrikler yinede güzel maçtı. Ben zevk aldım.
  • 16-09-2022, 00:09:15
    #17
    Aykut ve ismail hoca resmen bizi uyutmus takimdan sogutmus yemin ederim.Rennes te cok iyi oynadi bizimkiler de.Boyle cesaretli futbol oynansin yenilsin yinede canimi yesin.
  • 16-09-2022, 00:11:42
    #18
    O değilde bizim dede yürüyen karizma. Her maçta bir olayı oluyor mutlaka



    https://twitter.com/fener_haberler/s...GTIS9-xQA&s=19