Mükemmel bir mücadele, mükemmel bir maç. Rennes beklediğimden çok çok daha iyi oynadı. Galibiyeti hak etmiş olsak da puanla dönmek teselli etti. Bence Osayi Samuel ve İsmail Yüksek maçın favorisi, darısı Larnaca maçına (6 Ekim) inşAllah. Tam Crespo'luk maçtı, gözlerim maç boyu onu aradı...