Gs nin marsilya deplasmanındaki gibiydi maç bence. Fenerin pasları bana çok dağınık geldi nedense. Yinede 1 puan iyidir. Grubu çıkar diye düşünüyorum zaten. Güzel rakiplerle çeyrek-yarı final görebilir. Sonrası için pek yeterli durmuyor takım. Tebrikler yinede güzel maçtı. Ben zevk aldım.