Karaktersiz Kiev'den sonra çok güzel ve heyecanlı bi maçtı. Kalbim dayanmadı

Rakip de çok iyi mücadele etti hakem de çok iyi yönetti. İlk yarıda as oyuncularımızın çoğu yoktu ama harika oynadık. En çok fransızları kendi sahasında zıplatmak iyi oldu

Altay kendine çeki düzen vermeli acilen..