Karaktersiz Kiev'den sonra çok güzel ve heyecanlı bi maçtı. Kalbim dayanmadı Rakip de çok iyi mücadele etti hakem de çok iyi yönetti. İlk yarıda as oyuncularımızın çoğu yoktu ama harika oynadık. En çok fransızları kendi sahasında zıplatmak iyi oldu Altay kendine çeki düzen vermeli acilen..