• 11-09-2022, 21:57:00
    #1
    Harika!!!

    Satırlar dolusu yazmak isterdim fakat tek kelime ile harika!!! Kaldı ki henüz yeni transferlerimizden iki önemli isim tribündeydi. (Icardi, Mata) Çok mutluyum, çok… Farklı galibiyet almadık fakat çok faza gol kaçırdık. Galatasaray’ımı böyle izlemeyeli epeyce olmuştu.

    Son dakikada duran toptan bir gol yedik fakat hiç problem değil. Takımın oyunu şampiyonluk açısından çok umut verici.

    Teşekkürler Dursun Özbek, teşekkürler Erden Timur!
  • 11-09-2022, 21:57:29
    #2
    zevkli maçtı tebrikler
  • 11-09-2022, 21:58:47
    #3
    Güzel maçtı wan anoult hariç hepsi iyiydi özellikle Emin bayram çok güzel defans yapıyor
  • 11-09-2022, 21:59:33
    #4
    Yusuf Demir çok iyi oyuncu olacak gibi
  • 11-09-2022, 22:00:54
    #5
    H.burada Bozum İşlemleri
    Fenerbahçeli olarak Boye'ye bayılıyorum ciğersiz bir bek
  • 11-09-2022, 22:01:13
    #6
    Umut vadediyor fakat şimdiden paçaları sıvamayım. İnşallah bu şekilde gideriz tüm sezon.
  • 11-09-2022, 22:02:00
    #7
    zagor6390 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel maçtı wan anoult hariç hepsi iyiydi özellikle Emin bayram çok güzel defans yapıyor
    Bana tek sırıtan oyuncu kim deseniz emin bayram derdim yusuf'tan çok ümitlendim oliveira bi yerde kırılacak ama çok şanssız oyuncu gerçekten gomis bu takımda kendine lig sonuna kadar şans bulur gol kralı adayı olur adam bu yaşında her fırsatı çok iyi değerlendiriyor. İşin özü güzel maç güzel galibiyet
  • 11-09-2022, 22:02:26
    #8
    Takım çok iyi gomis çıkıyor, seferovic giriyor daha icardi var. Kadro genişliği çok güzel takım oyum sağlamış gibi. Defansta emin çok sağlam kaçanları atsak farka gidecek. Özetle Şahane.
  • 11-09-2022, 22:03:56
    #9
    maçı izlerken kendi kendime alemin kralı geliyor diyordum