Harika!!!
Satırlar dolusu yazmak isterdim fakat tek kelime ile harika!!! Kaldı ki henüz yeni transferlerimizden iki önemli isim tribündeydi. (Icardi, Mata) Çok mutluyum, çok
Farklı galibiyet almadık fakat çok faza gol kaçırdık. Galatasarayımı böyle izlemeyeli epeyce olmuştu.
Son dakikada duran toptan bir gol yedik fakat hiç problem değil. Takımın oyunu şampiyonluk açısından çok umut verici.
Teşekkürler Dursun Özbek, teşekkürler Erden Timur!
Kasımpaşa 2 - 3 Galatasaray
35
●1.390
- 11-09-2022, 22:01:13Umut vadediyor fakat şimdiden paçaları sıvamayım. İnşallah bu şekilde gideriz tüm sezon.
- 11-09-2022, 22:02:00Bana tek sırıtan oyuncu kim deseniz emin bayram derdim yusuf'tan çok ümitlendim oliveira bi yerde kırılacak ama çok şanssız oyuncu gerçekten gomis bu takımda kendine lig sonuna kadar şans bulur gol kralı adayı olur adam bu yaşında her fırsatı çok iyi değerlendiriyor. İşin özü güzel maç güzel galibiyetzagor6390 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle