zagor6390 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel maçtı wan anoult hariç hepsi iyiydi özellikle Emin bayram çok güzel defans yapıyor
Bana tek sırıtan oyuncu kim deseniz emin bayram derdim yusuf'tan çok ümitlendim oliveira bi yerde kırılacak ama çok şanssız oyuncu gerçekten gomis bu takımda kendine lig sonuna kadar şans bulur gol kralı adayı olur adam bu yaşında her fırsatı çok iyi değerlendiriyor. İşin özü güzel maç güzel galibiyet