Harika!!!
Satırlar dolusu yazmak isterdim fakat tek kelime ile harika!!! Kaldı ki henüz yeni transferlerimizden iki önemli isim tribündeydi. (Icardi, Mata) Çok mutluyum, çok
Farklı galibiyet almadık fakat çok faza gol kaçırdık. Galatasarayımı böyle izlemeyeli epeyce olmuştu.
Son dakikada duran toptan bir gol yedik fakat hiç problem değil. Takımın oyunu şampiyonluk açısından çok umut verici.
Teşekkürler Dursun Özbek, teşekkürler Erden Timur!