İşte yarı final maçları!
Fortis Türkiye Kupası'nda yarı finale yükselen Ankaraspor, Beşiktaş, Fenerbahçe ve Sivasspor eşleşti...
Fortis Türkiye Kupası yarı final kuraları çekildi. Ataköy Olimpiyat Evi'ndeki kura çekimine, yarı finale yükselen Ankaraspor, Beşiktaş, Fenerbahçe ve Sivasspor katıldı.
-48'İNCİ KUPA SAHİBİNİ ARIYOR-
Türkiye Kupası'nın tarihinde 48'inci kez sahibini bulacağı sezonunda, Ankaraspor, Beşiktaş, Fenerbahçe ve Sivasspor arasında yapılan yarı final kura çekiminde, eşleşmeler belli oldu:
Ankaraspor - Beşiktaş
Fenerbahçe-Sivasspor
Yarı final ilk maçları 4 Mart 2009'da ve rövanş maçları da 22 Nisan 2009'da oynanacak. Fortis Türkiye Kupası'nda final tarihi ise 13 Mayıs 2009.
-STATÜ-
Fortis Türkiye Kupası Statüsü'ne göre Yarı final müsabakaları, çeyrek finalde tur atlayan dört kulüp arasında çift maçlı eliminasyon sistemine göre oynanır. Eşleşmeler kura ile belirlenir. Yarı Final ilk müsabakaları kura çekimimde küçük numarayı çeken takımın sahasında oynanır. Yarı final müsabakalarında puanların eşitliği halinde averaj göz önüne alınır ve deplasmanda daha fazla gol atan takım tur atlar. (Aynı ile mensup takımlar arasında oynanan müsabakalar dâhil). Bu durumda da tur atlayan takım belirlenemiyorsa, yani iki takımın da içeride ve deplasmanda attıkları gol sayısı eşit ise, ikinci müsabaka onbeşer dakikalık iki devre halinde uzatılır. Uzatma süresinde gol atılamazsa, seri penaltı atışları yapılarak, kazanan takım belirlenir. Uzatma süresi içerisinde eğer takımlar eşit sayıda gol atarlarsa, rakip sahada atılan gol adedi fazla olan takım, yani misafir takım tur atlar ve penaltı atışları yapılmaz.
İşte Kupa'da yarı final
17
●846
- 18-02-2009, 11:45:07Fenerbahçe - Sivas 3 maç oynayacak desenize. Bir lig, iki kupa. Zevkli maçlar olur.
- 18-02-2009, 17:49:21çok mantıklı bencede.KeWeLL19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bjk için iyi bi kura diyecem ama çift ayaklı bi maç olduğu için yorum yapamıyorum
Fenerbahçe alsa da şu kupayı hasret bitse
(Kimse saçma sapan sidik yarışına dönüştürecek mesajlar atmazsa sevinirim.Konu uzadıkça uzuyor.)