Fener vs Sivas çok zevkli bir maç olacak Fenerbahçe alsa da şu kupayı hasret bitse (Kimse saçma sapan sidik yarışına dönüştürecek mesajlar atmazsa sevinirim.Konu uzadıkça uzuyor.)