• 18-02-2009, 18:32:13
    #10
    fener eğer sivas'tan geçerse büyük ihtimalle bjk-fb arası oynanır maç.
  • 18-02-2009, 18:53:31
    #11
    Üyeliği durduruldu
    ankaraspor'da sivasspor'da çok güçlü ve tehlikeli takımlar..sivasspor'u yenebiliceğimizi pek sanmıyorum kadıköy'de iyi galibiyet alırsak şansımız olabilir..hiç belli olmaz bakarsınız finalde sivasspor-ankaraspor olabilir..
  • 18-02-2009, 22:23:59
    #12
    Güzel kura . Beşiktaş olarak finale yakınız, Ankaraspor'da zorlu bir takım ama eleyeceğimizi düşünüyorum
  • 19-02-2009, 00:07:25
    #13
    Final'in Fenerbahçe - Ankaraspor olacağını hissediyorum.
  • 19-02-2009, 00:23:02
    #14
    Sivas-Beşiktaş final oynar bence.. Sivas alır bu sene kupayı
  • 19-02-2009, 11:42:42
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Fenerbahce Sivasi gecer finalde Besiktasa takilir
  • 19-02-2009, 11:44:46
    #16
    Beşiktaş - Fenerbahçe kalır. ve beşiktaş alır. Bir fenerbahçeli olarak söylemesi çok acı ama öyle geliyor
  • 19-02-2009, 13:54:14
    #17
    Fenerin kupayı alamayacağı kesin.
  • 19-02-2009, 14:02:06
    #18
    DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beşiktaş - Fenerbahçe kalır. ve beşiktaş alır. Bir fenerbahçeli olarak söylemesi çok acı ama öyle geliyor
    sivası geçelim gerisi kolay