İşte Kupa'da yarı final
17
●846
- 18-02-2009, 18:32:13fener eğer sivas'tan geçerse büyük ihtimalle bjk-fb arası oynanır maç.
- 18-02-2009, 18:53:31Üyeliği durdurulduankaraspor'da sivasspor'da çok güçlü ve tehlikeli takımlar..sivasspor'u yenebiliceğimizi pek sanmıyorum kadıköy'de iyi galibiyet alırsak şansımız olabilir..hiç belli olmaz bakarsınız finalde sivasspor-ankaraspor olabilir..
- 18-02-2009, 22:23:59Güzel kura
. Beşiktaş olarak finale yakınız, Ankaraspor'da zorlu bir takım ama eleyeceğimizi düşünüyorum
- 19-02-2009, 11:44:46Beşiktaş - Fenerbahçe kalır. ve beşiktaş alır. Bir fenerbahçeli olarak söylemesi çok acı ama öyle geliyor
- 19-02-2009, 14:02:06sivası geçelim gerisi kolayDarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
. Beşiktaş olarak finale yakınız, Ankaraspor'da zorlu bir takım ama eleyeceğimizi düşünüyorum