DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beşiktaş - Fenerbahçe kalır. ve beşiktaş alır. Bir fenerbahçeli olarak söylemesi çok acı ama öyle geliyor
sivası geçelim gerisi kolay