• 01-05-2022, 00:14:04
    #28
    Taraftarı olsam sevinemezdim sanırım. Ülkenin en kirli ligi oynandı, yönetim komple bıraktı gitti. Muhtemelen birileri gidince ihale başlarına kalmasın diye gemiyi terk ettiler Tebrikler Trabzonspor ama bu galibiyeti sizden geri alırlar benden demesi.
  • 01-05-2022, 00:37:59
    #29
    Şu şampiyonluğu ya futboldan hiç anlamayan yada işine gelen tayfa kutlar...Anlayan anladı....
  • 01-05-2022, 00:38:56
    #30
    Ağlayan zorlayan cırlayan var mı okumayacağım bile bu sene biz kaybedip başkası olsaydı olan takıma göre temiz olacaktı hadi yavrum seneye başka bahanelere
  • 01-05-2022, 00:58:52
    #31
    gorilofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ağlayan zorlayan cırlayan var mı okumayacağım bile bu sene biz kaybedip başkası olsaydı olan takıma göre temiz olacaktı hadi yavrum seneye başka bahanelere
    pp post uyumu
  • 01-05-2022, 01:00:12
    #32
    eyupyx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pp post uyumu
    Ne alaka birader Barbie mi koyayım goril diye nicke yapan belli seven belli
  • 01-05-2022, 01:01:36
    #33
    gorilofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne alaka birader Barbie mi koyayım goril diye nicke yapan belli seven belli
    unutmuşum, isim uyumu da var
  • 01-05-2022, 01:01:51
    #34
    BerkAkcaoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mallık derken? Haddinizi bilin ona göre yorum yapın. Aynı yorumu şuan gidin Bağdat caddesinde bir Fenerbahçe'linin yüzüne karşı söyleyin cesaretiniz varsa. Yoksa klavyeden yazmak kolay.
    Bursalı arkadaşım yukarıda allah beter etsin falan demişsin Gelip burda lafıma ağlıyorsun, işine bak.
  • 01-05-2022, 01:02:43
    #35
    Tebrikler arkadaşlar . . . Trabzonspor CANDIR!
  • 01-05-2022, 01:09:24
    #36
    Şampiyonu kutlamak bu kadar mı zor? Bpt de bakıyorum ilgili haberler dislike rekoru kırıyor. Samsunda kutlama yapana yol verilmiyor. Kadıköy de Fenerbahçe taraftarı TS li mi diye kimlik kontrolü yapıyor... Yorumlara bakıyorum çamur atmaya çalışanlar oluyor. Çok zor değil be tebrik edip geçmek. Hiçbir takım temiz değil. Milyon dolarlar dönüyor ve karşılığında aldığımız Avrupa standartlarının altında kalitesiz bir seyir zevki. Taraftar sabaha kadar sokakları talan edecek futbolcular ve yönetim evde viskisini yudumlayıp lüks yatağına girecek. Fazla abartılıyor şu futbol.