Taraftarı olsam sevinemezdim sanırım. Ülkenin en kirli ligi oynandı, yönetim komple bıraktı gitti. Muhtemelen birileri gidince ihale başlarına kalmasın diye gemiyi terk ettiler Tebrikler Trabzonspor ama bu galibiyeti sizden geri alırlar benden demesi.